Saturday, February 26, 2011

bebel mak limah

salam uols,
ouwh, today is saturday, weekend n of course i kena pegi kls... when talk about class, yg bagusnyer, sem ni i never skip the classes lg..hehehe, how good i am dis sem...(sorry, terpuji diri sendiri cket)...
but, hari nie ada few things yang buat aku bengang...so dis gonna be long2 story, mak nak bebel cket nok hari nie..nak baca, baca, klo xnak, sudey..:)
  1. jammed...federal jam, tp bila masanye federal xjam..tp cuba korg bayangkan dr amcorpmall sampai nanyang siangpau ok...how far it is? n it takes me about 1h 15 mins from pandan perdana to s.alam which is normally only takes 45 mins..aku bajet xder la jam coz aku kuar awl, 11pg..klo kuar kol 1230 tu confirm la ko mmg sengaja cari nahas...ternyata, ramalan 2 salah belaka...n the worst part, sebenarnya jam 2 berpunca dr kren n lori berhenti tepi jalan coz nak repair lampu or kren 2 rosak ke per, aku xtau la..erkkk, stress gua beb!!!so, kesimpulannya, dont expect anything, just depends on ur luck je lah...huhuhu
  2. parking...ni issue yang aku paling geram tahap gaban..b4 dis, ktrog leh parking dpn fac, pstu g buat plak palang, student sah2 la xleh msk, staff only,k.. terpakse la g park kt hotel, yang ada parking lot dlm 20 je kot..n nak dijadikan cerita plak, bhngan dpn parking lot 2 renovate, so dah berkurang parking lot, n staff pun sibuk nak parking kt hotel gak..geram aku, guna la ruang yang owg dah khaskan 2..can u imagine students, guests n also staffs nak berebut parking 2..n lagi dahsyat bila weekend,ada plak yang sibuk nak wat kenduri kawin kt hotel 2, parking lot cnfirm ttp..so terpkse la ktorg park kt tepi jalan..menci!menci!menci!...(jangan marah klo ktorg  park sampai kt roundabout sec 2 plak nti)..n td 1 pakguard nie wt hal ngan aku, aku dah siap parking n berjln nk g kls, bleh dia srh aku g parking kt lain, katanya 2 untuk guest, kepala otak ko!!!!!klo xnak bg student parking, ko letak la notice awl2, ni bleh ko duk bersembang bwh pokok,tggu owg kuar dr kete br ko nak cakap..BENGONG!
ok, mak rasa 2 jer bebelan mak tok hari nie..akan bersambung di lain masa dan ketika..stay tuned!
emm..one more,.just think about it---->membebel 2 leh consider exercise mulut x?

No comments:

Post a Comment