Thursday, May 26, 2011

Peteh Terengganu Peteh

Tahniah Pasukan Terengganu
brada di tangga teratas tok liga supper 
pendahulu liga lagi 2
dengan 47 mata, mengalah kelantan 3 mata



walaupun i mmg x into sgt ngan bola sepak ni
tapi i tetap nak mengucapkan tahniah kpd pasukan negeri i
dah lama kot trg xbrada kt tangga atas ni




semalam big boss gtau adik dia ajak tgk final
TRG vs KEL
kat Bukit Jalil
siap srh pki bj beza ag
sah2 la aku pki bj hitam putih (peteh tganu peteh)
big boss pki merah (red warrior)
klo big boss nak pki putih hitam pun xpe,
 i xmarah.....hahaha



nak mati ajak aku xtengok bola???
xkuasa aku,kang emoshi xpasal2
gaduh ngan big...(emm, boleh jadi kot)
lagipun bab2 bola ni aku pakai konsep senang jer
bek aku bkk tv or paper esoknya tok tau result jer
malas nak beria2 tgk diorg main..rimas
klo ajak aku g shopping or makan sah sah la aku x menolak..:)




p/s: go Trg go!

No comments:

Post a Comment