Wednesday, August 10, 2011

Kursus

KURSUS MICROSOFT ACCESS 2011
8-11 AUGUST 2011
MAYTOWER HOTEL & SERVICED RESIDENCE


tengok tajuk kursus
memang xrelate dengan aku


tapi cmne aku leh terlibat skali????





biase la, aku budak baru
bila org lama xleh nak attend, dengan alasan yg boleh diterima
yang baru la kena tolong...bukan buli ok...peacnowar
kakak tu dtg bilik aku tya sape boleh ganti dia
so aku pun cakap OK la...





lepas cakap terpiki balik cam malas jer nak g
dah la sorg jer
leh x nak cancel balik????





ko jangan cakap belit2 ek...
skjp ckp nak, kejap xnak
ada kan yang kena maki nti





ohhhhh tidak rela aku dimaki n di chop blablabla
aku pun redha jelah
padah kerana bermulut ringan
lain kali pk 15 kali dulu br bersuara
understand?????
(reminder to myself)


pengarah suruh g ngan bus, tapi claim teksi..
owh, giler ke ape bulan2 pose ni nak nek bus 8 jam
dah la ahad tu still keje ag, means aku kena rushing balik keje
then lepas buka kena gerak trs g stesen bus
Tidak!!!



selepas ditolak tambah
claim yg dapat tu lebey kurang harga tket kpl terbang
so aku redha jelah korban duit tu
asalkan aku xyah nek bus
nak g ngan kete confirm la mak ayah aku xbg, coz sorg jer





lps shr, mak aku hantar airport
sampai cni agak awl,
so aku nekad jer g midvalley sorg2 dulu
4 jam ag beb
tinggal beg kt KL Sentral
beli je tiket train
tetiba rasa cam poning n serabut
mcm2 org daaa
crowded n berebut2..nasib bek ada ladies coach..menci!
tapi gigih jugak g sana...itulah aku!!!




shopping bj raya adik n ank buah jer
tp sempat ag aku grab kasut sepasang..hehehe
alang-alang



abis shopping, 
trs blk kl sentral n ambik cab ke hotel
rupe2nya hotel ni dekat jer ngan jln tar
sebelah jer beb
lorong blkg ariani gituu
tapi tidak ler berniat nak pg ariani....xberbaloi bg aku
kalau beli annisa pun dh cantek, xperlu la ariani bagai...(statement org xberduit)





sengeh la aku bila trn dr cab
kebetulan ada misi nak disettekan
cuci mata n therapy minda
hehehe, xnyesal ringan mulut ckp ok kat kakak tu
hahahaha



lagi pulak, boleh aku jumpe my bbf




b2b,
rindu kat ko nok
kira leh la kuar ngan  ko b4 u will taken by En Azli
klo nk dtg semata-mata nk bergosip ngan ko
xlepas beb
alasan xkukuh
bigbos xlepas
millions of thanks to kak wani



kursus was ok,
bilik pun superb
foods marvelous yg amat
everthing good la
 and my diet was gone for awhile, that was bad!


so kursus pg smpai ptg jer
malam leh ronggeng
smlm kuar ngan memb g sogo n jln tar
survey dulu
tapi aku dh jumpe yg berkenan dhati
hhehehe, lega.....
settle pasal 1 benda



malam ni kuar ag, operasi menyelesaikan misi
grab pe yg dh berkenan dihati
harap2 malam ni leh tido dgn tenang
kahkahkah



esok dah last day,
kejap la plak, rasa cam br jer start...ceh, gitu la klo dh nk abis....
then esok half day jer, kol 1 dh abis
hope can see u dildil, bkk pose sesama for the last kot
n last chance for shopping also





flight balik pg jmmt....nak ambk mlm 
mak xbg, dia nk g terawih,xleh nk g ambk aku kt aiport
pastu terpksa la aku tido kt airport mlm esok
ada org nak teman x?
xpelah, leh siapkan keje yg berlambak tu...InshaAllah
(klo niat tu baik, Allah kan tolong)



tepon mak dia ckp nyesal la plak suruh aku blk pg,
risau sbb aku kena tido kt airport...hehehe
dont worry la, 
im survivor 




sekian laporan lapok dr tuanpunyeblog


babai




p/s: sape2 yg xnak g kursus, gtau aku ek....tapi make sure tempat best la..hehehe

No comments:

Post a Comment