Tuesday, August 23, 2011

saya tengah SIBUK siapkan KERJA RAYA...sedey


kepala pening
ngan keje yang bertimbun-timbun nak kene siapkan


siap 1, 10 yang tggu turn


2 minggu lepas kursus kt KL 1 minggu
(Mode: Happy sbb hasil tangkapan yang agak lumayan)


minggu lepas bangun makan n tido ngan keje
siapkan soklan exam sampai lebam
(Mode: sengsara + derita)


minggu ni siapkan FPP sampai pengsan
hari ni kena hantr, before 130
(Mode: mau tido 1 minggu)


& part yang paling sedey adalah td
abis kelas g la opis bwh nk print
tuptup
pendrive kena virus
semua doc gone, dgn gmbr, doc thesis, keje yg urgent n mmg la
 nak menagis woiiiii
ni adalah ketegori kes yg lg teruk dr gaduh ngan bf 
sbb klo gaduh ngan bf, marah n xnak contact time tu jer
bila dh mintak maaf, ok blk  n leh jumper blk
tapi yg ni, kalau sy minta maaf ngan seikhlas hati smbl melutut pun..nehiiii jawabnye
KO MEMANG KEJAM VIRUS
BENCI KO!!

cakap kt opis mate,
ramai gak yg kena katanya
n dia suggest g bkk kt pc lain
pegi la try, Alhamdullillah..lega...msh ada lagi doc tu
cepat2 copy kt desktop
tp msh xbrani nk format pendrive
tkk nti bila copy blk doc tu xleh buka plak
 no kena try bkk dulu yg dh copy tu
then br leh format pendrive tu


so itu la citey nye
skrg tgh gigih update keje blog sambil cuci mata tgk doc  brooch yang memb opis jual
tau2 la gaji aku dh msk...huhuhu..dugaan
dh decide xnak beli sbb aku bkn suka sgt pki brooch ikt trend ni
rasanya yg aku beli 3 thn lepas n yg ayh aku bg pun xpki2 lagi
asyik duk rotate yg 5 sepuloh hengget tu jer
say No to shopping
banyak benda nak kena settle bulan ni wei..


aku pun dh decide
hntr jer file tu bior la xsiap
even memb yg lain tgh bertungkus lumus n kelam kabut siapkan
aku steady jer...:)
cool...n tgh bersedia ngan hati yang terbuka kot2 kena mrh
xkisah la, aku btol2 xksh
malas nk layan
org dh nak raya, giler ke ape ko srh buat keje last minute cmni


sekian
~selamat hari raya~



No comments:

Post a Comment