Saturday, August 4, 2012

Gurau kasar yer!

Salam Ramadhan...




Alhamdulillah......leganya Ya Allah.....




nak tau kenapa???




Look at this!!


lecturer saya main gurau kasar ngan saya




besar tau makna TL tu untuk saya Dr.......dia cakap sy akan FAIL (F) sebab xsubmit thesis...:(




down giler bila dengar..siap buat drama air mata lagi




errrkkkk.....stress memikirkan masa depan..huhuhuh




ni la nasib pelajar yang malas..




so moral of the story...jgn malas lagi...sila completekan semua yang tertangguh tu..




thanks Dr for being such a understanding person....love u..hehehe




p/s:anyone have idea cmne nak berdepan ngan SV yg dah lama giler kot xcontact dia...kenal lagi kah dia dengan aku ni....eeee...malunyer....mungkin bulan Ramadhan ni aku patut ambil pluang kot...Ya Allah, berikan aku kekuatan...Lembutkan hati dia Ya Allah...supaya dia xmarah2 aku..supaya dia memahami keadaan aku ni..AMIN






1 comment:

  1. yeayyyyy...aku pon TL mun2...lega sgt2...aku igtkan fail...wei takat mana progress kita....

    ReplyDelete