Saturday, March 5, 2011

Misi Penting!

Hari ni aku ada misi penting..antara hidup & mati...hahaha (Sorry, i bohong cket).xder la leh mati kalo misi ni xberjaya.still boleh bernafas ag menikmati kehidupan seperti biasa (klo umur tu panjang).Sangat malas ok nak pindah randah nie.Rasanya dah 8 kali aku pindah umah sejak 2006.Aku ulang yer adik2..LAPANG Kali.penat wei asyik pindah randah ni.Tu pun naseb bek la aku layan jer hari tu, nekad tak nak pindah umah even kena travel jauh nak g keje, merelakan diri tok meredah jammed ke tempat keje sejauh 32km pegi n blk 32km ag bila balik...herrrgkkkk...klo aku pindah gak time 2,rasanya 10 kali kot..padahal mak aku kt kampung 2 bising suruh aku pindah....bukan nak derhaka yer,aku dah cuba cr umh, tp pengalaman lama buat aku ngeri tok pindah,nak2 bila g tgk2 umh n housemate..rasa cam xleh into jer..so biarlah aku stress pagi bgn kol 530pm, kol 615 gerak dr umh, 6.50 (lebih kurang, depend on situation) then balik rumah tenang jer. Ni kan tempat keje dah stress giler, blk umah lagi la stress, boleh giler kot aku nti..ngeriiiiii ok.

IKLAN SEKEJAP YER, ADA ORANG DAH TEPON TANYA BILA NAK GERAK
HEHEHE, AKU CHAWWW DULU....NTI BALIK I CONTINUE YER
BABAI...:)
(sebelum bergerak, kena doa dulu, mintak berkat supaya jalan tak jammmm..AMIN)

No comments:

Post a Comment