Wednesday, March 9, 2011

Pelik

hari ni aku gerak awl g opis
saje jer, malas nk meredah jam n one more, malas nak rushing
dan kebetulan plak lg, pagi tadi hujan..so korang bleh la buat hipotesis 1 tok yang 2. macam time blaja science kt skolah rendah dulu...aku pun ingat2 lupa, its ok, kita cuba ek:

H1: Hujan akan menyebabkan jalan jadi jam giler-giler.
tp zaman skolah dulu klo brani letak last word tu, mau dapat pelempang free sebijik...(tiba2 tringat thesis..OOOooo, blog ko bleh update hari2, thesis, ko bleh cakap ko xder masa nak buat ek..ko memang cari nahas..bila SV cr, br ko mengelabah....dapat plak SV yang sangat3x caring, memang padan muka ko..errrkkk...ampun yer en SV..nti i email kt u questionnaire yg u suruh buat 2..tp pe pun i xbuat ag..hehehe, dont worry, kls i sabtu ni cancel, so leh la i buat.(konon-kononnyer).hehhehe.

H2: aku seorang yang malas
sebab tu la supervisor aku jer slalu duk cari aku...& kalau aku rajin, mesti aku yang cr supervisor..so, kita leh nampak yer malas ni have +ve relationship dengan tindakan kita..ok, fullstop.



ok, back to the topic,
for ur info la, jalan yg aku guna ni mmg kompenn hari2 jam
dan kalau naseb xbrape nak bek, feng shui xbagus
korang aku berdepan dengan super-duper jammm..(i hate dat, nak2 if happen with no solid reason).

tengak kt meter, minyak lg 2 bar..balik nti mesti dah nyala, peteng ni plak ada meeting kol 5, klo meeting abis lambat, blk lambat la jawabnya, then bila blk lambat, redah jam la, mau 2 jam br sampai umh..so better isi minyak awal2..then brenti kt shell,  tgh duk isi minyak, ada la kelisa ni sebuah, driver nya pmpn cina, still muda ag..dlm lwt 20 an kot (lewat 20an 2 muda ek?ok, abaikan)..aku xtau la pe motif dia, dia duk pusing stesen minyak 2 ada 3 kali kot, dah la laju, kot yer pun nak isi minyak, xyah la tawaf stesen minyak 2, tggu jelah turn ko,,,giler ke per pagi2 buta ni, 2 la klo bgn pagii xmandi,,tau2 bsh muka, make up then siap jer...mmg ting tong, bengong. sudahnya dia tggu aku siap isi minyak, dah la potong line org, siap reverse blkg ag just tok isi minyak (cam kita parking msk bontot dulu 2)..

korang pernah ker buat cam2?????????

klo aku mmg xpernah buat n xpernah nampak owg bengong camtu..

Motif: wo bu chetau!!

No comments:

Post a Comment