Tuesday, March 8, 2011

New opportunity

Tadi tengah meeting, tiba2 mak aku kol...(ptt la dr smlm ag aku trase nak kol mak or ayah aku tp xjadi kol sebab dah lewat n rasa cam seminggu skali jer lah tepon.hehehe).teruk kan aku..last week tepon hr ahd. so kena tggu ahd br bleh kol blk....hahhaha..saper la yang ajar ko ajaran sesat nie..klo nak tepon mak ayah, xyah tggu ahad nok, anytime je bleh...hehehhe, tau, tp biarlah...sbnrnya klo  rasa lama sgt aku xtepon, aku tepon la kt diorg,xder la smpai semggu skali,sajer je gedixs, propa sket...

so, after meeting aku kol dia blk coz td xsempat nak ckp..ada meeting ngan bos..

so, after 10 mins kot berbual, she told me 1 brite gembira that i never expect pun...cuma kadang2 jelah berangan.....

Alhamdulillah, syukur sangat coz rezeki di sentiasa ada buat saya n also masih lagi diberi peluang.Saya akan gunakan pluang nie dengan sebaik mungkin..Thanks kepada yang memberi sy peluang itu...

n kepada semua, doakan yang terbaik buat saya yer.

Mode: Senyum sampai ke telinga...:))))))

1 comment: