Monday, May 16, 2011

Weekend trip part 1

seronok sangat last weekend 
coz byk xtvt best


sabtu pg tu
bertolak pegi kenduri kawen huda
kat maran dengan nate, dilla n farah 
terpaksa g skejap jer
xsempat nak tgk dia sanding...:)
coz ada agenda lain
iaitu berjimba di melaka



seperti biasa 
dengan muka xmalu 
menumpang kt umah org
hahaha
(Yes, murni ali mmg xmalu)


dalam kol 2pm, ktorg gerak blk
sampai umah dalam kol 5pm
bersiap, kemas pe yang ptt n terus g pantai dalam
ambik big boss n his brother 
ktorg sampai dalam kol 730 kt sana


sblm 2 big boss dh gtau diorg(merujuk kepada big boss's siblings)
ajk celebrate birthday adam (anak buah dia yg very da lazer) n
mother's day skali
makan ikan bakar..terus bersemangat dengar
dah lama xmkn ikan bakar
asyk xsempat jer klo g sana
br jer plan nak wt keje bodoh ngan housemate day trip ke melaka..
hehehe..selamat


kali ni buat kt tempat baru
bukan kt muara sg duyung
tp lagi best n meriah


sbnrnya sebelum ni pernah pg ngan mak ayah aku
time adik aku blaja kt melaka
tp time 2 kedai 2 kecik ag, skrg dah besar ok
ramai giler owg

Kedai Ikan Bakar Paramewara

(credit to google sbb aku xsmpat nak snap gmbar dpn  restaurant)

suasana pun best, tepi sungai, siap leh tgkt ikan ag
tempat dah siap booked n menu pun dh diorder oleh kak ipar big boss

aku ingatkan ktorg jer yang join, rupernya ramai
15 org ok...semua aku xkenal
family kak ipar big boss
xkisah lah, yang penting
 MAKAN


 our table 


 birthday boy (Adam Harris)


 Sayur campur


 siakap sweet sour

 butter prawn yang sangat sodap


 Chili crab also delicious


 Nasi lomak pon sodap
(xkan cukupnya sebungkus sorg..tp mlm tu aku mkn 1 bgks jer, lauk byk sgt, perhaps)


 the dishes


 too much sampai kena bungkus wt blk umah

adam with his uncle (if i not mistaken)


sorry gambar blurr
camera dah usur
nanti la i beli yang baru

 tengah usha kot2 ada ikan duyung


 me...cam pelik jer
(sila abaikan)

 big boss & his sister


adam n big boss
aksi pujuk memujuk
aku wt xtau jer


malam itu aku sungguh kenyang
blk umh, mdi then tido....


so,
no wander la i am fat


WHATEVER!!







No comments:

Post a Comment